.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصولگرايان ازاحمدي‌نژاد عبورنكردند؛ احمدي‌نژاد عبوركرد

يك عضو شوراي مركزي ائتلاف اصولگرايان منتقد با اشاره به مباحث مطرح شده مبني بر اين‌كه گفته مي‌شود اصولگرايان قصد عبور از احمدي‌نژاد را دارند، گفت: اصولگرايان آقاي احمدي‌نژاد را به رياست جمهوري رسانده‌اند و طبيعي است كساني كه او را به اين موقعيت رساندند از او عبور نمي‌كنند.

حسين كنعاني‌مقدم در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين مطلب ادامه داد: در واقع بايد گفت اصولگرايان از احمدي‌نژاد عبور نكرده‌اند، بلكه احمدي‌نژاد است كه از اصولگرايان عبور كرده است.

وي با اشاره به تشكيل كميته داوري در فراكسيون اصولگرايان و احضار علي مطهري به اين كميته، گفت: اين كميته داوري براي حل اختلاف در بين اصولگرايان ايجاد شده و نبايد به دادگاه تفتيش عقايد اصولگرايان تبديل شود.

عضو شوراي مركزي ائتلاف اصولگرايان منتقد ادامه داد: آقاي احمدي‌نژاد بايد مرزبندي خود را با كساني كه با اصولگرايان اختلاف دارند مشخص كند. ما در هيچ سخنراني از آقاي احمدي‌نژاد در مورد مرزبندي وي با اصولگرايان و اصلاح‌طلبان چيزي نشنيده‌ايم.

اين عضو ائتلاف اصولگرايان منتقد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري مبني بر اين‌كه احزاب و شخصيت‌ها مرزبندي خود را با معاندان و مخالفان نظام مشخص كنند، گفت: اگر احزاب سياسي كه در كشور هستند مرزبندي خود را با اين‌ها شفاف و مشخص نكنند، اين سوال و شبهه ايجاد مي‌شود كه ممكن است ما دچار يك چهره نفاق مدرن شده باشيم كه برخي از اين چهره‌هاي نفاق به دنبال ايجاد نفاق هستند.

كنعاني‌مقدم همچنين با اشاره به اين‌كه بايد احترام كساني كه در انقلاب داراي سابقه هستند حفظ شود، به آيه‌اي از قرآن " السابقون السابقون اولئك المقربون" اشاره كرد و گفت: بايد سابقه كساني كه جزو بنيانگذاران انقلاب بودند حفظ شود و برخوردهاي نامناسب با آنها صورت نگيرد. ما نگران خانه‌نشيني كساني هستيم كه در اين انقلاب با سابقه هستند و متاسفانه برخي از افراد با افراطي‌گري به دنبال اين هستند كه استوانه‌هاي نظام را خانه‌نشين كنند.

وي گفت: اين ائتلاف برخوردي كه با نوه امام خميني (ره) در روز 14 خرداد صورت گرفت را محكوم مي‌كند و ما نگران هستيم كه اين حرمت‌شكني‌ها ادامه پيدا كند، چراكه ممكن است اين بي‌حرمتي‌ها در جلسات ديگر مسوولان نظام نيز اتفاق افتد و بايد جلوي اين اقدامات گرفته شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.